تنیس روی میز

بهترین برندهای پینگ پنگ- بخش دوم

برند-برتر-پینگ-پنگ
کیلر-اسپین

در بخش دوم از معرفی بهترین برندهای پینگ پنگ به سراغ کمپانی‌های مشهور کیلراسپین، نیتاکو، یاساکا و ویکتاس خواهیم رفت. با ما همراه باشید.

Killerspin

4. کیلراسپین

کیلراسپین یکی از جدیدترین برندهای پینگ پنگ است. بنیانگذار این کمپانی رابرت بلک‌ول جونیور نام دارد که هدف خود از این برند را معرفی سبک و شدت به دنیای تجهیزات تنیس روی میز عنوان کرد. بلک‌ول در ادامه گفت که قصد دارد هیجان بازی را با محصولاتش دو برابر کند.
کیلراسپین با شعار UnplugNPlay از مردم می‌خواهد که به جای نشستن و بازی‌های ویدیویی یا استفاده طولانی مدت از رایانه شخصی کمی در طول روز ورزش کنند. بلک‌ول بر این باور است که ورزش نشاط آوری مانن دپینگ پنک می‌تواند ارتباط افراد را با فناوری برای مدتی قطع کند و باعث شود آنها از طریق تعاملات حضوری روابط اجتماعی عمیق‌تری ایجاد کنند.

دستاورد

2000: پشتیبانی مالی از جشنواره پینگ پنگ در شیکاگو؛
2001: تأسیس کیلرسپین، یک شرکت معتبر تنیس روی میز؛
2013: شروع به کار کیلرسپین هاوس در مرکز شهر شیکاگو.

محصولات

محصولات کیلراسپین به گونه‌ای ساخته شده‌اند که افراد با سبک‌ها و مهارت‌های مختلف بتوانند بهترین نتیجه را در بازی خود کسب کنند. چوب راکت‌های کیلراسپین به دلیل در نظر گرفتن تمام سبک‌ها و مهارت‌ها از جمله پرکاربردترین راکت‌ها در تنیس روی میز هستند.
این کمپانی میزهای پینگ پنگ نیز تولید می‌کند. میزهای کیلراسپین دارای پایه‌های قوس دار و سطوح براقی هستند که جهش خوب و منظمی به توپ می‌دهند و شدتی که برند کیلراسپین قصد نمایش آن را داشته است را به خوبی در معرض دید بازیکنان قرار می‌دهند.
کیلراسپین همچنین میزبان برخی از مهم‌ترین رویدادهای تنیس روی میز ایالات متحده، مانند چالش آرنولد کلاسیک، مسابقات قهرمانی Mohegan Sun و قهرمانی Spinvitational بوده است.

UnPlugNPlay

آیا می‌دانستید که Killerspin یک بسته UnPlugNPlay دارد؟
کیلراسپین یک بسته پینگ پنگ مخصوص ادارات طراحی کرده است که شامل یک میز پینگ پنگ و چوب‌های راکت سفارشی برای کارمندان است. این برنامه به هدف گرد هم آوردن همکاران، تقویت روابط اجتماعی بین آنها و شاداب کردن ذهن و روحیه آنها طراحی شده است. کارمندان می‌توانند در زمان استراحت، کامپیوترهای خود را رها کرده و به این بازی سرگرم کننده مشغول شوند و با انرژی و شاداب عملکرد کاری و اداری خود را بهبود بخشند.
Killerspin در مدت زمان کوتاهی توانست با مطابقت با استانداردهای جهانی و برندهای قبلی نامی برای خود دست و پا کند. کیلراسپین یک برند قابل اعتماد است که به خوبی می‌توان حضور یک ذهن خلاق را پشت محصولات با کیفیتش حس کرد.

نیتاکو
Nittaku

5. نیتاکو

Nippon Takkyu Company Ltd با نام تجاری نیتاکو یکی از قدیمی‌ترین برندهای تنیس روی میز است که در 15 جولای سال 1947 به طور رسمی در توکیو، ژاپن شروع به کار کرد. البته این کمپانی اولین محصولات پینگ پنگ خود را در سال 1920 تولید کرد.

دستاورد

1920: تأسیس Nittaku و شروع به تولید تجهیزات پینگ پنگ؛
1947: رسمی شدن کمپانی Nitakku
2012-2019: تولید و ارائه توپ‎های رسمی 3 بازی المپیک، 13 مسابقه قهرمانی جهان و مسابقه قهرمانی اروپا به مدت هفت سال.

محصولات

از جمله محصولات تولید شده توسط کمپانی Nittaku می‌توان به توپ های تنیس روی میز، رویه، میز پینگ پنگ، چوب راکت و کفش اشاره کرد. رویه‌های نیتاکو از محبوبیت بالایی بین بازیکنان ژاپنی برخوردار هستند و چوب‌های راکت این کمپانی از شهرت جهانی برخوردار هستند.
نیتاکو به عنوان یکی از برترین برندها حامی مالی فدراسیون بین المللی تنیس روی میز است و از بسیاری از بازیکنان مطرح آسیایی مانند میما ایتو، ما لانگ و هیتومی ساتو پشتیبانی مالی می‌کند.

یاساکا
Yasaka

6. یاساکا

Yasaka Company Ltd با نام تجاری یاساکا در سال 1947 تأسیس شد و از همان سال شروع به تولید تجهیزات درجه یک پینگ پنگ کرد. نام این برند ورزشی از هیروسی یائویتا و ساکاموتو که موسس این کمپانی ژاپنی هستند، گرفته شده است. یائویتا یک بازیکن تنیس روی میز بود که در سال 2007 درگذشت. وی همیشه به دنبال تولید محصولاتی باکیفیت برای بهبود مهارت‌ها و تکنیک‌های خود و سایر بازیکنان پینگ پنگ بود.

دستاورد

1969: معرفی رویه Mark V؛
1992: تولید رویه در سوئد؛
1993: عرضه چوب راکت Yasaka Extra؛
2002: عرضه رویه V-Stage و Dynamix 17 layers؛
2008:کسب مدال طلا توسط ما لین (بازیکن یاساکا) با استفاده از محصولات این برند؛
2010-2014: عرضه Yasaka Rakza 7، Rakza 9 و Rakza X به ترتیب در سال های 2010، 2012 و 2014.

محصولات

رویه Mark V یاساما از زمان معرفی این محصول تا کنون به پیشرفت خود ادامه داده است و در حال حاضر یکی از شناخته شده ترین رویه‌های موجود در بازار است. یاساکا دو طرف یک چوب راکت استاندارد با این رویه پوشش داد و از این طریق نوآوری در سرعت و اسپین بیشتر را برای بازیکنان به ارمغان آورد.
رویه Mark V توسط قهرمان انفرادی مردان در مسابقات قهرمانی اروپا در سال 1970 و مسابقات قهرمانی جهان در سال 1971 استفاده شد. رویه‌های Rekza با تعادل بین چرخش، سرعت و قدرت از دیگر محصولات موفق این کمپانی با سابقه است که انرژی بی سابقه‌ای را به بازی می‌دهد. از طرف دیگر، رویه Rakza X دارای یک "اسفنج قدرتی" است که به بازیکن اجازه می دهد یک گریپ محکم داشته باشد.
این کمپانی علاوه بر رویه، چوب راکت، توپ و میز پینگ پنگ نیز تولید می‌کند و هیچ در کیفیت کم نگذاشته است.

ویکتاس
Victas

7. ویکتاس

نوریوکی سوزوکی کمپانی ویکتاس را در سال 1931 در کیتائوجی، توکیو تأسیس کرد. این شرکت در ابتدا در تولید توپ های سلولوئیدی تخصص داشت و سپس خط تولید خود را برای تولید تجهیزات پینگ پنگ و عرضه آن به سراسر جهان گسترش داد. ویکتاس از جمله برندهای تاثیرگذار در تکامل تنیس روی میز محسوب می‌شود.
نام این برند در گذشته بارها تغییر کرده است و در حال حاضر با نام تجاری Victas Company Ltd شناخته می‌شود.
Victas ترکیبی از کلمه ژاپنی Ashita، فردا و کلمه انگلیسی Victory به معنی پیروزی است.

دستاورد

1946: تاسیس Takashi Suzuki Peace (در حال حاضر به عنوان "پشتیبان کامل برای بازیکنان" شناخته می‌شود).
1959: تأسیس صنایع یاماتو؛
1963: تغییر نام صنایع یاماتو به شرکت یاماتو تاکیو؛
1970- تولید و عرضه محصولات و ساخت رویه Pimple Out rubber Spectol؛
1981- شروع حمایت مالی از تیم ملی چین به مدت 10 سال؛
1983- همکاری با شرکت آلمانی TSP Tischtennnis GmbH (یک توزیع کننده اروپایی)؛
2009- انتخاب کوجی ماتسوشیتا به عنوان مدیر نمایندگی پس از ادغام با شرکت آستور؛
2011- معرفی شرکت Victas به عنوان یک برند جدید؛
2017: شروع به کار یوشینوری کوداما به عنوان رئیس و مدیرعامل شرکت و تاسیس دفاتر مرکزی در توکیو و اوزاکا.

محصولات

این شرکت ژاپنی بیشتر تولید خود را به رویه و توپ‌های پینگ پنگ اختصاص داده است اما با گسترش دفاتر خود به آلمان و چین، علاوه بر این محصولات چوب راکت، تور، میز، ربات و لیاس ورزشی نیز تولید و عرضه می‌کند. این شرکت حدود 20 درصد از بازار تنیس روی میز ژاپن را در اختیار دارد.

حمایت مالی

کوکی نیوا، یوتو موراماتسو و کنجی ماتسودایرا از برجسته ترین بازیکنان تحت حمایت ویکتاس هستند. کوکی نیوا که به‌ ضربات چاپ خود معروف است، در بین رتبه‌های برتر این رشته ورزشی در جهان قرار دارد.
Victas به افتخار سخت کوشی و مهارت‌های بازیکنان برتر "شورایی" متشکل از بازیکنان تحت حمایت خود تشکیل داده است و از دانش و تجربه آنها برای ساخت و طراحی محصولات جدید خود استفاده می‌کند.
با داشتن چنین تیم واجد شرایطی، جای تعجب نیست که Victas محصولاتی تولید می کند که نیازهای بازیکنان را از تمام جنبه‌ها برآورده می کند.
Victas با تجربه 85 ساله خود یک برند متمایز و معتبر است که بودن شک ارزش امتحان کردن را دارد!

تمام برندهای معتبر جهانی که در این وبلاگ و وبلاگ قبلی بررسی شد در فروشگاه اینترنتی کامیار اسپرت موجود هستند و علاقه مندان به خرید می‌توانند با تماس با پشتیبانی در هر زمان سوالات خود را مطرح کرده و بهترین انتخاب را از بین محصولات متنوع برندهای برتر داشته باشند.

منبع:

Tabletennistop

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *