تنیس روی میز

بهترین برندهای پینگ پنگ – بخش اول

بهترین-برندهای--پینگ-پنگ

تنوع برندهای تجهیزات ورزشی تنیس روی میز به حدی بالا است که گاهی ممکن است باعث سردرگمی شما شود. در این وبلاگ و وبلاگ بعدی قصد داریم چند مورد از بهترین برندهای جهانی پینگ پنگ را به شما معرفی کنیم. با این بررسی شما می‌توانید تصویر بهتری از این برندها و ویژگی‌های برتر آنها داشته باشید.

برند-باترفلای
Butterfly

1. باترفلای

بدون شک این برند از شناخته‌شده‌ترین برندهای ورزشی است که به طور اختصاصی به طراحی و ساخت محصولات پینگ پنگ می‌پردازد. این کمپانی نقش بزرگی در تکامل تنیس روی میز داشته است و با تولید کالاهای باکیفیت به شهرت ثابتی در سراسر جهان دست یافته است. کمپانی باترفلای در سال 1950 در شهر یانای ژاپن تأسیس شد. این کمپانی قبل از نام باترفلای که به معنای پروانه است، شرکت تاماسو نام داشت.

هیکوسوکه تاماسو از بازیکنان افسانه‌ای ژاپن و موسس این کمپانی در مصاحبه‌ای عنوان کرد که این کمپانی "پروانه" نامگذاری شده‌است زیرا از نظر وی بازیکنان پینگ پنگ به مانند گل هستند. چشم انداز هیکوسوکه این بود که تیمی از افراد متخصص ایجاد کند که پروانه‌وار در اطراف گل‌ها (بازیکنان) پرواز کنند و نیازهای تنیس روی میز آنها را برآورده کنند.

هیکوسوکه تنها یک طرفدار تنیس روی میز نیست، بلکه یک بازیکن باتجربه نیز هست و همین امر او را قادر ساخته است که نیازهای اصلی بازیکنان را در نظر بگیرد و راه حل های مختلفی را با استفاده از روش‌های خلاقانه به جامعه تنیس روی میز ارائه دهد.

دستاوردها

کمپانی باترفلای از زمان تأسیس یعنی در سال 1950 توانست تنها با 14 کارمند چوب راکت و رویه پینگ پنگ طراحی و تولید کند و خود را به اوج برساند.

محصولات

هیکوسوکه تمام تلاش خود را کرد تا محصولاتی قابل اعتماد برای ورزش تنیس روی میز ارائه دهد و به همین هدف کمپانی باترفلای را تأسیس کرد. از این رو وقت زیادی را در دنیای تجارت سپری کرد و حتی در یک بازه زمانی روی چرخ خیاطی سرمایه گذاری کرد که تا مدتی یکی از سرمایه گذاری های اصلی این کمپانی بود.
باترفلای محصولات متنوعی از جمله 50 میز مختلف، 40 نوع رویه مختلف و 90 چوب راکت مختلف عرضه کرده است که شما می‌توانید به راحتی با مراجعه به دسته بندی‌های سایت کامیار اسپرت از این محصولات با ضمانت اصل بودن کالا خریداری کنید. این کمپانی علاوه بر این، به تولید و فروش سایر محصولات تنیس روی میز از جمله لباس ورزشی، کفش، کیف تجهیزات، لوازم جانبی و توپ می‌پردازد.
کمپانی باترفلای در ساخت یکی از محبوب‌ترین رویه‌های پینگ پنگ به نام Tenergy 05 از جدیدترین فناوری‌ها استفاده کرده‌اند و همین موضوع باعث شده‌است که این رویه به عنوان برترین رویه تنیس روی میز در جهان شناخته شود.
این برند از چنان شهرتی برخوردار است که حدود 60 درصد از بازیکنان مسابقات قهرمانی اروپا و جهان از رویه و چوب راکت پروانه استفاده می کنند. آنها سالانه بیش از 600000 چوب راکت و 1000000 رویه به فروش می‌رسانند.

برند-استیگا
Stiga

2. استیگا

استیگا به طور رسمی در سال 1944 در سوئد تأسیس شد و برای مدتی ماشین‌های چمن زنی تولید می‌کرد. در سال 1984، این برند یک شعبه مستقل را برای تولید تجهیزات تنیس روی میز اختصاص داد.

استیگا چند بار با تیم‌های چینی و سوئدی برای میزبانی مسابقات بزرگ تنیس روی میز همکاری کرده است و با مشارکت با بیش از 100 کشور در سراسر جهان بعد از مدتی به رشد چشمگیری رسید و محبوبیت خود را در مقایسه با سایر برندهای تنیس روی میز افزایش داد.

استیگاه در سال 2003، استیگا با تیم ملی تنیس روی میز سوئد همکاری کرد. این قرارداد ده سال به طول انجامید و بلافاصله تا هفت سال دیگر یعنی تا سال 2020 تمدید شد. استیگا علاوه بر تیم ملی سوئد حامی سایر تیم‌های جهان از جمله چین، نروژ، سوئد، دانمارک و جمهوری چک است.
این برند همچنین حامی Truls Moregard، بازیکن سوئدی دارنده مدال قهرمان نوجوانان 2019 است.
استیگا یکی از اولین شرکت هایی است که تجهیزات تنیس روی میز به صورت انبوه تولید می‌کند و برندی با محصولات کاربردی و با کیفیت در سطح جهانی است. محصولات این برند نیز در فروشگاه ورزشی کامیار اسپرت موجود است.

دستاوردها

محصولات

این شرکت کلاسیک سوئدی برای تمام بازیکنان در هر سطحی که باشند و با هر هدفی که بازی ‌کنند، تجهیزات پینگ پنگ با کیفیت دارد و به اهداف حرفه‌ای و همچنین اهداف تفریحی علاقه مندان به این رشته پر جنب و جوش توجه ویژه‌ای داشته است. استیگا خود را به ورزش پینگ پنگ محدوده نکرده است و علاوه بر عرضه تجهیزاتی مانند کیف و کفش ورزشی، ربات، لباس، رویه، چوب راکت، میز، توپ و تور مخصوص پینگ پنگ محصولات دیگری نیز برای فضای باز و سرپوشیده و ورزش‌های مانند اسکوتر، هاکی و اسکی روی برف و غیره ارائه کرده است.
این کمپانی بعد از مدتی تولید راکت های آماده را شروع کرد و در اواخر دهه 1960، خط تولید خود را گسترش داد. استیگا اولین چوب راکت آلراند را با عنوان Allround Classic به دنیای تنیس روی میز معرفی کرد که تا به امروز تولید می‌شود و بسیار پرفروش است. تمام چوب‌های راکت این کمپانی در Eskilstuna ساخته شده‌است.
استیگا با معرفی چوب‌های راکت تهاجمی و فوق حرفه‌ای WRB فناوری روکش را متحول کرد و توجه جامعه ورزشی را بیش از گذشته به خود معطوف کرد. تمام محصولات این کمپانی به گونه‌ای مهندسی شده‌اند که از تمام سبک‌های بازی حمایت کنند. علاوه بر این، اکثر توپ های مورد استفاده در رقابت‌های تنیس روی میز از برند استیگا هستند.و میزهای پینگ پنگ این کمپانی با چرخ های بلبرینگ دار و حمل آسان محبوبیت بالایی دارند.

برند-جولا
Joola

3. جولا

جولا یک شرکت آلمانی است که در سال 1952 تأسیس شد. فروشگاه Jooss در بخش ورزشی Landau شروع به تولید میزهای پینگ پنگ کرد و اینگونه بود که نام کمپانی جولا انتخاب شد. جو( Jooss) و لا( Landau).
در سال 1954، جوس به دلیل افزایش تقاضا برای محصولات این فروشگاه به یک بخش خصوصی و مستقل تبدیل شد و سپس در سال 1963 خط تولید خود را از لاندو به گادرامشتاین انتقال داد. بعدها در سال 1973، تولید رویه و چوب راکت را در سیبلدینگن آغاز کرد. جولا دو کارخانه در آلمان و مجارستان دارد. دفاتر دیگر این کمپانی در ایتالیا، چین، ایالات متحده آمریکا، فرانسه، کره و ژاپن هستند.

دستاورد

محصولات

میزهای حرفه‌ای جولا در کشور آلمان و سایر میزهای تفریحی در چین تولید می شوند. چوب‌های راکت جولا نیز در کشورهای چین، مجارستان، سوئد و ژاپن تولید می‌شوند. این برند همچنین 50 نوع رویه مختلف تولید می‌کند. سری لاستیکی آنها مانند X-Plode و Energy در آلمان تولید می‌شود و سایر سری‌ها در چین، اتریش، ژاپن و استونی ساخته می شوند.
جولا علاوه بر این محصولات دیگری مانند چوب راکت، توپ، لباس ورزشی و ربات پینگ پنگ نیز تولید می‌کند. این کمپانی توجه ویژه‌ای به لباس‌های ورزشی بازیکنان دارد و علاوه بر این، سالانه 25 محصول جدید ارائه می‌دهد.
این برند یک روش متفاوتی برای رتبه‌بندی سرعت، کنترل و چرخش محصولات خود دارد و برخلاف سایر برندهایی که از رتبه بندی های عددی استفاده می‌کنند، جولا از مقیاس رنگی استفاده می‌کند. آنها رتبه بندی عددی را در بازار پینگ پنگ ذهنی می دانند. در مقیاس رنگی آنها، مشکی رتبه بندی بسیار بالا برای بازی‌های تهاجمی پیشرفته، قرمز به معنای رتبه بندی بالا برای بازی تهاجمی، آبی نشان دهنده رتبه بندی متوسط برای بازی همه جانبه و سبز نشان دهنده رتبه بندی پایین برای بازی تدافعی است.

در پست‌های بعدی در مورد برندهای معتبری از جمله کیلراسپین، نیتاکو، یاساکا و ویکتاس بیشتر صحبت خواهیم کرد. با وبلاگ‌های هفتگی فروشگاه اینترنتی کامیار اسپرت همراه باشید.

منبع:

tabletennistop

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *