تنیس روی میز

همه چیز درمورد چوب راکت ژانگ جیک Super ZLC

ژانگ-جیک-سوپر-zlc

هر بازیکنی سبک بازی خود را دارد، اما یک مسئله بسیار مهم داشتن یک چوب راکت قابل اعتماد در رقابت های تنیس روی میز است.

چوب راکت Zhang Jike Super ZLC  برای بازیکن حرفه ای و توسط کمپانی Butterfly طراحی شده است. این چوب راکت به دلیل یک سطح موثر بزرگتر کیفیت بازی شما را افزایش میدهد. به عبارت دیگر کنترل بیشتری به ضربات محکم و تند و تیز شما خواهد داد. ژانگ جیک سوپر ZLC یکی از بهترین چوب های راکت از نظر قدرت، سرعت و کنترل در زمین بازی است.

اما آیا Super ZLC با توجه به قیمت بالای آن ارزش خرید دارد؟ آیا Super ZLC برای شما مناسب است یا باید یک گزینه مقرون به صرفه تر را انتخاب کنید؟

مروری بر فناوری Butterfly Zhang Jike Super ZLC

چوب راکن ژانگ جیک سوپر zlc از آخرین فناوری های کربنی و توسط تیم متخصص کمپانی butterfly توسعه یافته است. این چوب راکت اولین مدل با الیاف Super ZL-Carbon است که به سطحی انفجاری و قدرت و کنترل بالا دست پیدا کرده است.

مواد انحصاری ZL-Carbon و فناوری جدید مورد استفاده در ساخت این محصول باعث افزایش سفتی آن شده و استحکام آن را در مقایسه با چوب راکت های معمولی پنج برابر افزایش داده است. همچنین سطح بالاتری از قدرت و کنترل را به ارمغان می‌آورد که قبلاً در تاریخ چوب های تنیس روی میز مشاهده نشده است.

این چوب راکت که توسط ژانگ جیکه، یکی از بهترین بازیکنان رشته پینگ پنگ تأیید شده است، یک چوب راکت همه کاره است. متخصصان کمپانی باترفلای با استفاده از Super ZL-Carbon عملکرد این چوب راکت را به طور قابل توجهی بهبود داده اند. ویژگی هایی مانند کشسانی و جذب بیشتر لرزش های اضافی باعث برتری ویژه این چوب راکت در مقایسه با سایر راکت ها شده است.

این چوب راکت دارای فیبر ZL است و در نتیجه کشسانی و استحکام بیشتری دارد. چوب های راکت تنیس روی میز با فیبر ZL دو برابر چوب های ی معمولی متراکم هستند. واکنش دهی این چوب ها نیز بسیار بالا است. کمپانی باترفلای به لطف این الیاف موفق به طراحی و ساخت یک چوب راکت قدرتمند و کنترلی شده است.

همچنین هنگام بازی با چوب راکت جیک سوپر zlc متوجه وزن بیشتر آن نسبت به چوب هایی با الیاف معمولی ZLC خواهید شد، بنابراین هنگام انتخاب این چوب راکت حتما به این موضوع توجه داشته باشید. اگر به دنبال قدرت بیشتر بدون از دست دادن کنترل هستید، Zhang Jike Super ZLC یک گزینه عالی برای شما است.  

اگر چه وزن این چوب راکت میتواند یک نقطه ضعف خاص محسوب شود، اما، باید به این نکته اشاره کنیم که Zhang Jike Super ZLC سبک تر از سایر چوب های کربنی است و کنترل بیشتری برای کانترهای لمسی ارائه می دهد.

Zhang Jike Super ZLC تنها چوب راکت در سطح جهان است که از ترکیب فیبرهای با استحکام کربن و زایلون استفاده میکند. این چوب راکت sweet spot بزرگی دارد که سرعت تماس با توپ را افزایش میدهد. چگالی الیاف زایلون نیز دو برابر بیشتر از سری های ALC و ZLC است که عملکرد کلی را افزایش می دهد.

میانگین وزن چوب راکت ژانگ جیک سوپر زی ال سی 90 گرم بوده و ضخامت آن 5.6 میلی متر است. این چوب راکت از پنج لایه چوب و دو لایه از مواد فوق العاده با کیفیت ZL Carbon ساخته شده است. دسته منحنی شکل آن به راحتی در دست قرار میگیرد و به مچ ها هنگام ضربات فشار وارد نمیکند.

نقاط قوت

نقاط ضعف

چرا باید از Zhang Jike Super ZLC استفاده کنید؟

اول از همه، اگر به دنبال یک چوب راکت با پاسخدهی و واکنش فوق العاده هستید، بهتر از Zhang Jike Super ZLC پیدا نخواهید کرد. قابلیت کنترل و چرخش فوق‌العاده که این چوب راکت دارد، آن را به یک گزینه مناسب برای درایوهای نزدیک و از فاصله متوسط تبدیل کرده است.

سطح موثر بزرگ و قدرت زیاد Super ZLC برای بازیکنانی که نزدیک به میز بازی میکنند و سبک های سرعتی را ترجیح میدهند، ایده آل است. این چوب راکت دارای تعادل بی نظیر بین سرعت و کنترل است که به بازیکنان اجازه می دهد بر بازی تسلط داشته باشند و فرصت های بیشتر برای برنده شدن ایجاد کنند. با این حال، بازیکنان حتما باید یک تکنیک خوب و تسلط کافی برای کنترل این چوب راکت قدرتمند و سرعتی داشته باشند.

Zhang Jike Super ZLC در مقابل Mizutani Super ZLC

چوب راگت ژانگ جیک به دلیل  خاصیت ارتجاعی خود شناخته شده است، در حالی که میزوتانی سوپر zlc زمان ماندگاری توپ عالی و کنترل فوق العاده ای دارد. جیک super zlc دارای قدرت باورنکردنی و سازگاری بالایی است که اجرای درایو را بسیار آسان میکند. همچنین سریع است و قابلیت چرخش بالایی دارد.

اگر به دنبال راکتی با قدرت متوسط اما چرخش و تغییر شکل عالی هستید، Mizutani Jun Super ZLC یک انتخاب عالی برای شما است. این چوب راکت ZLC نرم تر از Zhang Jike Super ZLC است و پوش و بلاک با آن آسان تر است.

علاوه بر این، Mizutani Jun Super ZLC برای بک اسپین عملکرد بهتری دارد و زمان مناسبی برای کنترل بازی خواهید داشت. هر دو چوب راکت در بازی های کوتاه، کنترل متوسطی دارند. اما ژانگ جیک super ZLC واکنش  دهی بهتر از سایر چوب های راکت Butterfly دارد.

منبع:

tabletennistop

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *