تنیس روی میز

ربات آمیکو پرایم، آیا ارزش خرید دارد؟

ربات-آمیکو-پرایم

آیا شما هم از بازیکنان مبتدی یا متوسطی هستید که به دنبال یک حریف تمرینی خوب برای افزایش مهارت های خود در بازی تنیس روی میز میگردید؟ آیا شما هم می خواهید بدون نیاز به کمک شخص دیگری به تنهایی تمرین کنید؟

اگر جواب شما به سوالات بالا مثبت است، در ادامه با یکی از بهترین دستگاه های تمرینی پینگ پنگ آشنا خواهید شد، ربات باترفلای آمیکو پرایم!

استفاده از این ربات بازی شما را رقابتی تر و سرگرم کننده تر خواهد کرد، زیرا اکنون می توانید بدون مشکل و در هر زمانی که مایل هستید، بازی کنید. این ربات می تواند به شما کمک کند تا مهارت های خود را تقریبا در تمام زمینه های بازی بهبود بخشید. از این رو، خرید این ربات به شدت به بازیکنان تنیس روی میز توصیه میشود. در واقع، استفاده از این ربات راه حلی آسان برای تمام مشکلات شما از جمله پیدا کردن حریف تمرینی مناسب است.

علاوه بر این، ربات Amicus Prime با جدیدترین فناوری ها و بهترین مواد ساخته شده است، از هر سبک بازی پشتیبانی می‌کند و در یادگیری مهارت های این بازی دوست داشتنی همراه شما خواهد بود.

ویژگی های ربات آمیکوپرایم

بازی نامحدود

این ربات به گونه‌ای ساخته شده است که به شما اجازه میدهد تا ساعت‌ها بدون گرم شدن دستگاه به بازی ادامه دهید. بنابراین بازیکنان میتوانند بدون هیچ نگرانی به مدت طولانی از این ربات استفاده کنند. علاوه بر این، این ربات دارای ویژگی های کاربردی متعددی است که به شما اجازه میدهد بدون توقف جریان بازی به راحتی بسته به میل خود سیستم کنترل را تغییر دهید.

کیفیت فوق العاده

وقتی صحبت از کیفیت و دوام میشود، این ربات آمیکو پرایم حرف اول را میزند. این موضوع آخرین چیزی است که باید نگرانش باشید! اول از همه، این ربات یکی از محصولات کمپانی پرآوازه و با سابقهButterfly است که به دلیل ساخت و طراحی محصولات با کیفیت در سطح جهانی شناخته شده است.

از این رو می توانیم بگوییم که ربات آمیکو بدون شک بسیار با کیفیت است. این ربات به طور مکرر توسط متخصصان و مربیان در سراسر جهان استفاده می شود و یکی از بهترین گزینه ها برای مبتدیان و حتی بهترین بازیکنان است. از این رو، کاملا مناسب اهداف مختلف مانند سرگرمی و یا حرفه ای است.

کنترل شگفت انگیز

با نگاهی به ویژگی های این ربات، ممکن است فکر کنید کنترل آن سخت خواهد بود، اما اینطور نیست، زیرا این ربات تنیس روی میز دارای یک کنترل بی سیم عالی است که قادر به تنظیم آن از طریق بلوتوث خواهید بود.

برای بهتر شدن بازی خود، حتی می توانید آن را بر اساس نیاز خود برنامه ریزی کنید. بنابراین می توانید به راحتی هر ضربه را از نظر موقعیت، سرعت، چرخش و ارتفاع تنظیم کنید.

حتی می‌توانید با استفاده از ریموت کنترل بی‌سیم آن را راه‌اندازی و یا متوقف کنید. این ربات به گونه طراحی شده است که امکان به روزرسانی و ارتقا آن نیز وجود دارد. از این رو، تلاش شده است که به طور مداوم و بدون تاخیر کار کند.

مزایا و معایب Butterfly Amicus Prime

مزایا

معایب

وزن سبک و حمل آسان

یکی از ویژگی های قابل توجه این ربات این است که با وجود ویژگی ها و امکانات متعدد، بسیار جمع و جور و قابل حمل است که استفاده از آن را آسان می کند. علاوه بر این، سبک وزن بودن آن به این معنی است که جابجا کردن ربات butterfly آمیکو پرایم بسیار راحت است و هیچ مشکلی برای شما ایجاد نخواهد کرد.

این ربات که یکی از تجهیزات بازی برجسته است که هیچ جای نگرانی برای شما نمیگذارد. در عوض، فقط باید به انجام یک بازی خوب و تقویت مهارت های خود فکر کنید.

پرتاب سریع توپ

هدف اصلی از خرید ربات هایی با تکنولوژی بالا، بازی بدون وقفه و مستمر است که همان چیزی است که توسط این دستگاه ارائه می شود.

Butterfly amicus prime می تواند بیش از 120 توپ در دقیقه پرتاب کند. علاوه بر این، سرعت، چرخش و فرکانس ارسال توپ از توپی به توپ دیگر متفاوت است.

تنوع در سرعت بازی شما را بهبود میبخشد، بنابراین می توانید ضربات مختلفی را تجربه کنید و یاد بگیرید که چگونه در برابر حریف خود مبارزه سختی انجام دهید. بنابراین با استفاده از این ویژگی، می توانید به راحتی نحوه بازی خود را توسعه دهید و هر بار بهترین ضربه خود را به ثمر برسانید.

سیستم ثبت

هنگام تمرین، پیگیری نمرات و بهتر شدن در بازی بسیار مهم است که به راحتی با ربات تنیس روی میز آمیکو پرایم امکان پذیر است.

 

از آنجایی که ربات ظرفیت ذخیره سازی نامحدودی دارد، می توانید به سادگی رکورد قبلی خود را برای تجزیه و تحلیل عملکرد بازی مشاهده کنید. این ربات دارای 6 گیگابایت حافظه داخلی است که حتی میتوانید این فضا را با کمک کارت SD افزایش دهید.

این ظرفیت ذخیره سازی مختص ظرفیت حافظه آن است، بنابراین تمریناتی که در جلسات قبلی انجام داده اید را در حافظه خود ذخیره می کند، که می توانید هر زمان که بخواهید آنها را مرور کنید.

مناسب انواع سبک ها و ضربات

یکی دیگر از ویژگی های فوق العاده ربات آمیکو پرایم این است که بسته به سبک مورد نظر بازیکن، توپ ها را به شکل های مختلف پرتاب میکند. این ربات قادر به ارائه ضرباتی مانند لوپ های آهسته، تند و تیز و سرعتی و همچنین پوش، چاپ، اسمش و سرویس است و شما را برای یادگیری انواع تکنیک ها آماده میکند.

اما، این تمام ماجرا نیست! اگر می‌خواهید سطح سختی ضربات را افزایش دهید، می‌توانید به راحتی با انتخاب سطح های حرفه ای، انواع حملات دشوار و سخت را تجربه کنید.

از این رو، میتوانید مطمئن باشید که هیچ وقت از خرید این ربات ناامید نخواهید شد و فقط بازی خود را روز به روز بهبود خواهید داد.

لوازم جانبی

ربات آمیکو پرایم برند Butterly از نظر لوازم جانبی، کامل است! برای بازی، فقط باید ربات را به میز پینگ پنگ خود متصل کنید و هر زمانی که خواستید تمرین را شروع کنید. نصب و جداسازی این ربات بسیار راحت است.

علاوه بر این، یک کیف حمل با کیفیت برای حمل و نقل یا نگهداری آسان دارد و دارای 120 توپ باترفلای، 3 سال ضمانت و پشتیبانی فنی Guru است. ربات های آمیکو همچنین با داشتن 3 چرخ قادر به ارائه هر نوع چرخشی بدون چرخاندن سر هستند.

گران بودن

بدون شک با استفاده از این ربات آمیکو پرایم، می توانید سال ها بدون هیچ مشکلی یک حریف تمرینی حاضر و آماده داشته باشید و مهارت های خود را به شدت بهبود بخشید.

با این حال، با وجود ویژگی های متنوع و کیفیت بالای این محصول، قیمت بالا یکی از معدود دلایلی است که مردم ممکن است این ربات را انتخاب نکنند.

بنابراین اگر فقط یک مبتدی هستید که به دنبال یک ربات با فناوری پیشرفته نمی‌گردید و بیشتر برای سرگرمی بازی میکنید، می‌توانید میزهای تنیس روی میز ارزان‌تری مانند Stiga Advantage Table را بررسی کنید.

سوالات متداول

آیا افراد مبتدی می توانند به راحتی با این دستگاه بازی کنند؟

 

باید بگوییم که این دستگاه از نظر کاربری بسیار منعطف است و هر نوع بازیکنی می تواند به راحتی با آن بازی کند. با این حال، از آنجایی که سرعت و تنوع توپ ها بالا است، ممکن است کنترل بازی و همگام شدن با این سرعت برای افراد مبتدی دشوار باشد.

البته می توانید با تنظیم سیستم کنترل ، این ربات را مطابق با نیازهای خود تنظیم کنید و بدون دردسر بازی کنید.

آیا این محصول شامل راکت هم می شود؟

خیر، اما شامل لوازم جانبی مانند توپ ها و ریموت برای کنترل دستگاه است.

میتوان برای مدت طولانی از آن استفاده کرد یا به راحتی فرسوده میشود؟

متخصصان کمپانی باترفلای از بهترین فناوری ها در ساخت این ربات و سایر تجهیزات ورزشی خود استفاده کرده اند، برای همین هیچ جای نگرانی از این نظر وجود ندارد. این ربات طول عمر بالایی دارد و به راحتی در معرض فرسودگی قرار نمی گیرد و می توانید از آن ساعت ها و در دراز مدت بدون بروز هیچ مشکلی استفاده کنید.

مرجع:

Tabletennisgeek

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *