تنیس روی میز

چوب های تنیس روی میز برای مبتدیان – به چه چیزهایی باید توجه کرد؟

چوب-راکت-برای-مبتدیان

اگر علاقه مند به یادگیری بازی تنیس روی میز (TT) هستید، خیلی زود متوجه خواهید شد که داشتن مهارت‌های تنیس روی میز تنها عنصر مهم نیست. ارائه یک بازی با کیفیت و خوب همچنین به راکت تنیس روی میزی (یا پینگ پنگ) که از آن استفاده می کنید، بستگی دارد. در ادامه چند نکته و پیشنهاد در ارتباط با انتخاب راکت تنیس روی میز برای بازیکنان مبتدی ارائه شده است.

راکت های تنیس روی میز برای مبتدیان، سرگرمی و تفریح

انتخاب یک راکت تنیس روی میز / پینگ پنگ برای مبتدیان باید با دقت زیادی انجام شود، زیرا یک مبتدی باید بتواند در زمان نسبتاً کوتاهی به پیشرفت کلی خوبی دست پیدا کند. معمولا استفاده از یک راکت پینگ پنگ آهسته با کنترل خوب به مبتدیان توصیه می‌شود. زیرا هنگام شروع بازی، مهمترین معیار برای بازیکن این است که توپ را با خیال راحت از روی تور و نیمه دیگر میز عبور دهد.

از این رو، راکت های معمولی تنیس روی میز برای مبتدیان از تیغه ها و رویه های آهسته با یک اسفنج نازک ساخته شده اند. علاوه بر این، راکت هایی که برای سرگرمی و تفریح طراحی شده اند، معمولا ​​بسیار ارزان هستند. چنین راکت هایی برای ورود شما به دنیای تنیس روی میز کاملاً مناسب هستند. یکی از راکت هایی که برای مبتدیان توصیه می‌شود، راکت پینگ پنگ Joola Match است. این محصول برای افراد مبتدی کاملا مناسب است. علاوه بر این راکت های آماده یینهه میتواند گزینه مناسبی برای بازیکنان مبتدی و نیمه حرفه ای باشد.

اگر کمی با تجربه تر هستید و میتوانید سطح بهتری را به نمایش بگذارید، راکت دونیک پریمیوم Schildkröt Waldner 600  میتواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. در مقایسه با راکت های ارزان قیمت برای مبتدیان، این راکت تنیس روی میز به شما در تقویت اسپین های فعال کمک می‌کند. علاوه بر این، Waldner 600 سرعت بالاتری دارد که سرعت حملات را افزایش می‌دهد.

راکت تنیس روی میز برای مبتدیان برای استفاده باشگاهی و مسابقات

اگر برای اولین بار اصطلاح راکت حرفه ای تنیس روی میز را می شنوید، ممکن است به راکت های که توسط بازیکنان مطرح مانند تیمو بول یا دیمیتری اووچاروف استفاده می‌شوند، فکر کنید. اما واقعیت چیز دیگری است. در واقع تمام بازیکنان در سطح باشگاهی از مواد به اصطلاح حرفه ای استفاده می کنند! یک چوب تنیس روی میز حرفه ای از تیغه ای با لایه هایی (لایه یا روکش) از مواد مختلف مانند چوب و گاهی مواد مصنوعی ساخته شده است. همچنین راکت های حرفه ای از 2 روکش مارک دار و مرغوب تشکیل شده اند که به صورت جداگانه خریدار می‌شوند.  این روکش ها با استفاده از چسب مخصوص روی تیغه چسبانده می شوند. نحوه چسباندن لاستیک ها به طور مفصل در مقاله دیگری توضیح داده خواهد شد.

چنین راکت های حرفه ای لزوماً گران قیمت نیستند و حتی ممکن است با نیازهای یک بازیکن مبتدی که به تازگی به یک باشگاه تنیس ملحق شده است نیز مطابقت داشته باشند. البته باید به این نکته اشاره کنیم که یک بازیکن مبتدی نیز می تواند از راکتی که برای مسابقات (رسمی) طراحی شده است، استفاده کند. اما پیشنهاد ما به شما برای ورود به دنیای تنیس روی میز راکت های کم هزینه است. میتوانید برای شروع از راکت هایی با 50 یورو شروع کنید.

راکت های حرفه ای تنیس روی میز برای باشگاه

یکی از راکت های پرفروش tts.shop راکت Stiga Allround Premium Spin است. این راکت تنیس روی میز تمام نیازهای یک مبتدی تنیس روی میز را فراهم می کند. این راکت از گروه راکت های همه‌جانبه می‌باشد، از این رو، همیشه کنترل کافی را به شما برای یادگیری و اجرای تمام تکنیک‌های پایه تنیس روی میز(مانند تاپ اسپین، کانتر، شوت، بک اسپین) خواهد داد. این نسخه از راکت Stiga بر اساس Stiga Allround Classic ساخته شده است که یکی از پرفروش‌ترین راکت های تنیس روی میز در سراسر جهان است. روکش های استفاده شده در این راکت Palio Extreme Spin نام دارند و از نظر کیفی تفاوتی با روکش های کلاسیک ژاپنی ندارند. بنابراین یک جایگزین خوب و ارزان هستند.

اگر در مورد انتخاب یک راکت تنیس روی میز مناسب سوالی دارید، میتوانید با مشاورین ما تماس بگیرید! ما بسیار خوشحال خواهیم شد که به سوالات شما پاسخ دهیم!

منبع: 

https://blog.tt-shop.com/table-tennis-bats-for-beginners

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *